Tájkoztatás
Tisztelt Lakosság!
A Veszprém Vármegyei Kormányhivatal tájékoztatása alapján 2023. december 27.-29. napokon 9.00 és 14.00 óra között kizárólag a veszprémi kormányablak fogadja az ügyfeleket.
A veszprémi kormányablak címe, elérhetőségei: Veszprémi Járási Hivatal, Kormányablak Osztály 1. (Elérhetősége: cím: 8200 Veszprém, Mindszenty J. u. 3-5., telefonszám: 88/550-461, 88/550-506.,e-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.).
Az ügyintézés sorszámhúzással és előzetes időpontfoglalással is lehetséges és az alábbi ügytípusokra terjed ki:
- személyazonosításra alkalmas okmányokkal kapcsolatos ügyintzés (személyi igazolvány, útlevél, vezetői engedély)
- lakcím ügyintézés
- ügyfélkapu regisztráció
- NEK- regisztráció
- Európai Egészségbiztosítási Kártya igénylés
- TAJ kártya másodlat kiadása
Az útlevél igényléssel kapcsolatban tájékoztatom, hogy az azonnal (24 órán belüli) és a sürgősségi (3 napon belüli) eljárás keretén belül igényelt útlevelek átvételére kizárólag a Központi Okmányirodában (1133 Budapest, Visegráci u. 110.) lesz lehetősége az ügyfeleknek.
Kérem tájékoztatásom szíves tudomásulvételét!
Tisztelettel:
Jánszky Lajos László
polgármester