Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a helyi adó egyenlegértesítők és az I. és II. félévi fizetési kötelezettségük teljesítéséhez szükséges csekkek azon magánszemélyek részére, akik nem kötelezettek elektronikus ügyintézésre és nem választották az elektronikus kapcsolattartást postázásra kerültek. Szeptemberben újabb értesítő levelet és csekket nem küldünk!

Az elektronikus ügyintézésre kötelezett adózók részére, illetve akik az elektronikus kapcsolattartást választották, az egyenlegközlő az ügyfélkapus tárhelyre került kiküldésre (csekket nem postázunk, hivatalunkban szerezhető be).
Fizetési kötelezettségek teljesítésének egyéb lehetőségei:
-Átutalási megbízás (befizetéskor az adózó adószámát vagy adóazonosító jelét, és az egyenlegértesítőn szereplő Mutató számot kérjük feltüntetni a „közlemény” rovatban)
-MBH bankfiókban pénztári befizetés
-Bankkártyás befizetés az EFER rendszer használatával E-Önkormányzat portálon keresztül